עובדי חברת סופרבוס ישבתו מחר במשך 5 שעות

    שלמה בן יוסף 1 Comment on עובדי חברת סופרבוס ישבתו מחר במשך 5 שעות
    17:31
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on לאחר 'סערת מטולה'; גולדקנופף מתנצל: "שגיתי בלשוני"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחר בבוקר יקיימו עובדי חברת סופרבוס שביתה בת 5 שעות. וועד העובדים בחברת סופרבוס המאוגד בכוח לעובדים הודיע הלילה להנהלה כי ישבית מחר בבוקר את תנועת האוטובוסים בכל קווי החברה עד לשעה 9:30.

    כתבנו מציין שהחברה מפעילה את שירותי התחבורה הציבורית בעשרות יישובים בהם בין היתר בית שמש, אלעד עפולה , טבריה וצפת.

    עיתונאי התחבורה עידן יוסף הזכיר הערב באתר ניוז1 כי חברת סופרבוס מפעילה מאז 2009 את אשכול בית שמש ופרוזדור ירושלים (כ-9 מיליון נוסעים בשנה) ומאז מרס 2014 את המכרז להפעלת אשכול ה"עמקים" של משרד התחבורה, אשכול הכולל את יישובי עמק יזרעאל, יקנעם עילית, עמק בית שאן, טבריה, דליית אל כרמל, עספיא עפולה והסביבה.

    לפני 45 ימים הודיע ועד העובדים לחברה על הפיכתו של כוח לעובדים לארגון היציג בחברה, לאחר שלמעלה ממחצית מ-650 הנהגים בחברה התאגדו בכוח לעובדים. בכוח לעובדים אומרים כי גם לאחר זמן ממושך זה לא נענתה החברה לקריאה לתחילת משא-ומתן, וציינו כי זו הפעם השנייה בחמש השנים האחרונות שבה מסרבת הנהלת החברה לשבת עם נציגות העובדים, כאשר הפעם הראשונה הייתה ב-2010 כאשר היו העובדים מאוגדים בהסתדרות.

    מחברת סופרבוס נמסר: "בהתאם להוראות החוק, חברת סופרבוס בודקת בימים אלה את בקשת ארגון כוח לעובדים, להכיר בו כוועד יציג של עובדי סופרבוס. אנו סבורים כי בטרם פרסום הודעות ואיומי שביתה, על ארגון כוח לעובדים למצות את הליך. האיומים בהשבתה תמוהים, כיוון שידוע כי החל ב-1 בינואר 2016 יעלה שכרם של העובדים בשיעור של 20% כך שיעודכן לתעריף של 39 שקלים לשעה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אתם בדבחטים אף אחד לא יזרוק עליכם שקל יש לכם שירות ז ו ע ה קודם תשפרו שרות אחר כך תבקשו אלעה בשכר